Forretningskonsulent [Denmark]


 

Forretningskonsulent

Rek-id: 1349
Ansættelsestype: Fuld tid
Sted: København SV, DK, 2450
Afdeling: Prosess og kvalitet DK
Gjensidige er et ledende nordisk skadeforsikringsselskab, som er noteret på Oslo Børs. Vi har ca. 3.800 medarbejdere og tilbyder skadeforsikring i Norge, Danmark, Sverige og Baltikum. I Norge tilbydes også pension og opsparing. Driftsindtægterne var 30 mia. NOK i 2021, mens forvaltningskapitalen udgjorde 130 mia. NOK.
Er du vores nye Risiko, Compliance og Sikkerhedskoordinator (RCS) i Commercial DK?

Er du nysgerrig, forretningsorienteret og vil du have indflydelse på udviklingen i et af Nordens største forsikringsselskaber ved at bidrage med dine faglige indsigter? Kan du se dig selv i en stilling med fokus på både compliance og risiko? Så er her en mulighed for dig.

Vi søger en engageret, motiveret og struktureret Risiko, Compliance og Sikkerhedskoordinator (RCS) til vores team Prosess og kvalitet i Forretningsstyring i Commercial DK. Du bliver del af et energisk specialistteam på 9 på medarbejdere på tværs af Norge og Danmark, og vil arbeide tæt sammen med Compliance Officer, din norske kollega i Prosess og kvalitet, samtidig vil du være i kontakt med kolleger på tværs af hele organisationen. Teamet har varierende opgaver inden for forretningsudvikling, proces og kvalitetsforbedringer, projekt-deltagelse og ledelse, analysebaserede kontroller, samt risiko- og compliance.

Gode grunde til at arbejde i Gjensidige
Du kan se frem til en spændende og udfordrende dagligdag i en nordisk koncern, der er i rivende udvikling. Selv om du vil være ene om ansvaret for risiko, compliance og sikkerhed i den danske commercialforretning, vil du indgå i et stærkt team med ambitiøse og dedikerede medarbejdere. Du vil arbejde tæt sammen med Commercials Compliance Officer i Norge, og du vil kunne sparre med det øvrige risiko-, compliance- og sikkerhedsmiljø i Gjensidige, herunder øvrige RCSer, samt vores DPO.

Din hverdag som RCS koordinator
På baggrund af dine indsigter om risiko, compliance og sikkerhed vil du bl.a. være med til at sikre korrekt håndtering af vores kunder i Commercial DK samt udveksling af data med vores partnere. Du bistår med at sikre, at interne og eksterne regler og krav efterleves, herunder særligt kravene til behandling af personoplysninger. Du vil supportere ledelsen med analyser, indsigter og rapporter og vil selv præsentere resultaterne, herunder ved at facilitere den årlige gennemgang af den operationelle risikoprofil for Distribution DK Privat.

Du er bindeled mellem teoretisk praksis og konkret brug af systemer, processer og daglig tale. Du er derfor tydelig og klar i din kommunikation til alle niveauer i organisationen.
Du identificerer, vurderer og evaluerer problemstillinger, og indhenter gerne proaktivt information fra relevante interessenter. Det er naturligt for dig at søge indsigt i forretningsprocesser og andre relevante områder. Samtidigt er du med til at give input til fremtidens systemer således at alle krav og regler bliver overholdt.

Om dig som ansøger
Du er initiativrig og ser muligheder frem for begrænsninger. Samtidig trives du med en alsidig hverdag hvor du sammen med dine kollegaer arbejder på at finde de bedste løsninger for kunder, rådgivere og partnere i et bredt spænd af forretningsområder, systemer og vilkår.
Du er holdspiller, så vi sammen lykkes. Du brænder for at gennemføre analyser, som kan give ny indsigt og påvirke både forretningsfokus og -prioriteter. Derudover forestiller vi os, at du har:
  • Evnen til altid at gøre ting lidt bedre
  • Erfaring med risiko- og compliance arbejde – og gerne fra den finansielle branche
  • Du arbejder med persondatalovgivningen – og brænder for det
  • Du har gennemført en mellemlang eller videregående uddannelse
  • Du er nysgerrig og udadvendt med en naturlig, positiv tilgang, som du anvender til at skabe tillidsfulde relationer
  • Du er selvkørende og struktureret. Vi forventer, at du selv, proaktivt, driver opgaverne og trives med ansvaret.
  • Du kommunikerer på både dansk og engelsk samt kan forstå og læse norsk

Hvad kan vi tilbyde
Du kommer til at arbejde tæt med en samling af drevne, fagligt dygtige og søde kollegaer i både Danmark og Norge. Gjensidige er et af Nordens største forsikringsselskaber, så mulighederne for faglig og personlig udvikling er mange – på tværs af fagligheder og landegrænser. Du får gode betingelser, fordelagtige forsikrings- og pensionsordninger og – hvis vi selv skal sige det – et hav af gode kolleger. Endeligt får du arbejdsplads centralt i København, i moderne omgivelser tæt på vandet.

Er du interesseret?
Så send os din ansøgning og CV snarest muligt og senest den 1. december 2023.
Ønsker du yderligere oplysninger kan du kontakte Leder for Prosess og kvalitet Mona Elisabeth Støyle på +47 92224278 og høre mere om jobbet, og hvordan det er at være medarbejder hos os i Gjensidige
Vi ser frem til at høre fra dig!

Vi opfordre alle kandidater, uanset køn, alder, entinicitet, seksualitet og handicap til at søge stillinger i Gjensidige, da vi er en virksomhed, der ønsker at afspejle det mangfoldige samfund vi er en del af.

$ads={2}


 

.

$ads={1}

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال